A First Star Software 1984-es Boulder Dash c. klasszikusa ihlette meg a Firestartert (lehet, hogy belemagyarázás, de még a készítő névválasztása is majdnem anagrammája a First Star-nak) a játék elkészítésére.
A játék célja nem változott: kis bányászunkkal a föld alatt összegyűjteni a gyémántokat, utána pedig eljutni a pálya egy kijelölt részére, mindezt persze úgy, hogy ne essen semmi a fejükre, sem szikla, sem gyémánt. A játék nem időre megy, így jobb előre gondolkodni, hogy pl. ha egy kő alól kiássuk a földet, a kő lezuhanva elzárhatja az utunkat vagy a visszautunkat. A zuhanó kövekkel egyébként is nagyon vigyázzunk, mert zuhanásuk előtt épp csak egy kis egérelőnyt kapunk? nagyon kell koncentrálni, hogy a megfelelő helyen el tudjunk ugrani előlük. Összesen nyolc szintet kell teljesítenünk, de a legtöbb szint még könnyű fokozatban is elég nehéz. Egy életünk van, de tulajdonképpen mondhatjuk úgy is, hogy végtelen, mert mindig az utolsó szinttől folytathatjuk a játékot. |
Pozitívumok: - Egyszerű, de mégis szép Screen
- Öt különböző menüzene
- Jó, gyors grafika
- A játékot az utolsó be nem fejezett pályától folytathatjuk (és még ez sem könnyíti meg nagyon)
- Easy/Normal/Hard nehézség (8/12/25fps)
- 1 perc 38 másodperces betöltési idő, a kódrész mindössze 6,3kB
Negatívumok:- Kevés hangeffekt
- Nincs számláló, hogy még mennyi gyémántot kell összeszedni
|
|