Szoftver: Minden 7-re 1 játék - Binary

4 csillagos Cikk értékelése: 4,67 (6 szavazatból)

(A képre kattintva ki is próbálhatod egy java emulátorban!)

Kiadás: Mulder, 2010
Besorolás: akció
Géptípus: ZX Spectrum 48K
Speccyalista Toplista: 250.
Eredeti ár: ingyenes
(mai árszinthez viszonyítva 0 Ft lenne)

Jonathan Caldwell 2008-ban jelentette meg Arcade Game Designer c. programját, amivel (mint címéből is egyértelműen kiderül) akciójátékokat lehet tervezni. A Binary is ezzel készült, Mulder első saját játéka, zenéjét Mister Beep írta.


Egy űrállomás evakuálásakor utolsónak hagyjuk el a körzetet. Vagyis hagynánk, mikor épp elhúznánk a csíkot a miniűrsiklónkkal, észleljük, hogy elhagytuk az indítókódot. A kód öt bináris részből áll, így át kell kutatni az állomást, megkeresni a kód darabjait, majd visszajutni az űrsiklóhoz és elhagyni a droidok meghibásodása miatt veszélyes bázist. Az állomáson a biztonsági szint már a legmagasabb fokozatra lett kapcsolva, így a behatolóknak szánt csapdákba (savas fürdők, tüskék, egyéb veszélyes tereptárgyak) könnyen beleeshetünk, belefuthatunk, nem is beszélve a robotokról, melyek működése életveszélyes és logikátlan.


A bázison a szintek közötti közlekedést fénylift segíti kb. az állomás középvonalában. A droidokból, elpusztításuk után néha egy nagy láda lesz, aminek felvételével pontjainkat gyarapíthatjuk, valamint van két szív is elrejtve, amelyek az életeink számát növelik. Nehézségi szinttől függően 6 (easy), 3 (normal), 1 (hard) élettel indulhatunk. A bázis roppant kicsi és gyéren berendezett, persze a sztori szerint indokoltan, hiszen mindent evakuáltak.


Térkép: Ezen a linken egy térkép található a játékhoz.

Értékelés:

Pozitívumok:

  • Szép menüzene
  • Definiálható vezérlés
  • Állítható nehézségi szint
Negatívumok:
  • Kezdetleges, szegényes grafika
  • Kevés hangeffekt
  • Unalmas, egysíkú játékmenet

Ötlet:
Grafika:
Hang:
Kezelhetőség:
Nehézség:
Időtállóság:

Visszalépés az előző oldalra